Baloniki reklamowe – podstawowe błędy

Posted on

Baloniki reklamowe

Baloniki reklamowe

Same gadżety reklamowe nie sprawią, że będziemy mogli zastosować skuteczną reklamę. Trzeba naturalnie wykorzystywać pewne czynniki, znajdować odpowiednich odbiorców i jak najczęściej unikać błędów. Mogą one bowiem sprawić, że całe środki włożone w promocję przedsiębiorstwa po prostu przepadną. Błędy mogą się przydarzyć na każdym etapie – produkcji, roznoszenia czy wybrania samego gadżetu. Trzeba zastosować skuteczny plan, aby ich uniknąć i przeprowadzić profesjonalną oraz skuteczną promocję. O czym należy pamiętać?

W tym wpisie skupimy się głównie na jednym gadżecie, jednak spokojnie dane porady można zastosować także do innych podobnych produktów. Tutaj pod lupę pójdą baloniki reklamowe. Tego typu gadżety można stosować w różnych miejscach – można nimi udekorować pomieszczenia naszej firmy, można wystawić je przed witrynę sklepową czy też zatrudnić osobę do ich roznoszenia na głównych ulicach miasta. W trakcie różnego typu targów również okażą się one niezwykle przydatne.

Jeśli chcemy baloniki reklamowe wręczać naszym klientom pamiętajmy, że dorosły raczej nie przyjmie z chęcią takiego prezentu. Na pewno nie będzie miał ochoty iść z nim do samochodu, tramwaju czy też domu, nawet jeśli posiada dziecko. Co innego, gdy pociecha przyjdzie do naszego przedsiębiorstwa wraz z rodzicem, wykupującym daną usługę. Wtedy po prostu takie Baloniki reklamowe wręczamy w młode ręce i możemy być pewni wielkiego uśmiechu w ramach podziękowań. To jednak nie wszystko – dziecko będzie bowiem dumnie trzymać otrzymane balony również na ulicy, stosując dla nas darmową reklamę.

Ta sama sytuacja następuje w przypadku rozdawania balonów na ulicy przed zatrudnioną osobę – wręczanie ich dorosłym, może tylko zniechęcić ich do naszego przedsiębiorstwa. Okaże się ono bowiem niezbyt „poważne”.

Trzeba również pamiętać o odpowiednim kolorze zastosowanym na gadżetach. Jeśli barwa zupełnie nie kojarzy się z naszą firmą, a logo czy nazwa firmy są niewidoczne z odległości kilku metrów, promocja za ich pomocą okaże się zupełnie nieefektywna.

Tags: , ,